23 Mayıs 2018 Çarşamba

2018 YAZ TRENDLERİ


                                           




    Herkese yeniden merhaba :)







Başlıktan da anlaşıldığı gibi 2018 Yaz Trendlerini birazcık inceleyeceğiz hemen konuya geçelim :)




İlk olarak;








BEL ÇANTALARI: 




Bershka da olsun Zara da olsun (görsel zara) bu sene bel çantaları çok fazla moda. Beyazı siyahı kırmızısı hemen hemen her mağazada var. Hem çok rahatlar hem de bence çok şık ve cool duruyorlar.






EKOSE :






Ekose bu senede çok zirvede. Gömlekler olsun, gömlek elbiseler olsun bu yaz sıkça göreceğimiz parçalardan. Daha çok siyah beyaz ekoseler bu yaz patlayacak benden söylemesi.. :)







HASIR ÇANTALAR :






Bu sene her yerde göreceğimiz tüm mağazalarda olan hasır çantalar.. Hem plaj için hemde şehir hayatı için farklı modellerde bir çok çeşit var. Ben en çok çeşidi H&M mağazalarında gördüm. Diğer markalarda da mevcuttur..



H&M






CAT EYE GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ:







Seveni de vaaaarr sevmeyeni de :)  Benim hoşuma gidiyor açıkçası. Yine Mango, Zara, H&M gibi markalarda çabukça tükenen bi ürün. Bu yaz yine herkeste göreceğimiz dünyada da çok popüler bi gözlük tipi :)








GÖKKUŞAĞI KOMBİNLERİ : 







Farklı renkleri bi ara kullanmak, örneğin resimde gördüğünüz gibi mavilerle pembeler kırmızılarla pembeler gibi.. bu sene oldukça rövaçta...






PASTEL TONLAR:  






Belkide benim en sevdiklerim :) pastel tonlar...





Özellikle pudra pembeler, mint yeşilleri, bebe mavisi beyaz pantolonlar ve minnak topuklu ayakkabılar ile oluşturulan günlük kombinleri bende çok ama çok seviyorum. Bu senede bu renkler bu tarz kombinler gerek iş hayatı olsun gerekse günlük çokça moda :)





BU YAZIN RENGİ: 





Evet arkadaşlar bu yazın rengi mor.. Lilalar, morlar her yerde. Tshirtlerden tutun da elbiseler bluzler ceketler çok fazla. Mor tutkunuysanız ki benim bir çok arkadaşım var, özellikle Mango'ya bakabilirsiniz :) :)





Ve son olarak;





ŞEFFAF ÇANTALAR: 





Zara da görmüştüm. Ne kadar rahat edilebilir o tartışılır ama bu sene her yerde var. Stradivarius da da sırt çantası mevcuttu. Yine plaj için de çokça şeffaf çantalar mevcut. Bu sene her yerde karşınıza çıkabilir :)







Evet benim bugünkü yazım böyleydi. Biraz yaz trendleri konusunda inceleme yapmak istedim. Malum yeni sezon alışveriş dönemine girmek üzereyiz :) Umarım beğenmişsiniz umarım size fikir olabilecek ip uçları verebilmişimdir. O zaman bir başka gün tekrar görüşmek üzere :)






-MUTLU KALIN- 


<3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder