18 Mayıs 2018 Cuma

Favoriler | Nisan - Mayıs 2018






Herkese yeniden merhabaaa :)





Evett biliyorumm gene favoriler yazısı aksadı biliyorum ama çok fazla yeni kullandığım yada aa bu favorim dediğim ürün olmadığı için Nisan ve Mayıs aynını birleştirmek istedim. O zaman hemen konuya geçelim :)





İlk olarak bir maskeden bahsedeceğim;





Loreal'in saf kil detoks maskesi.. Aşırı merak ediyordum. Hatta inceleme yazısını da yazdım. Kullanan bir çok arkadaşım gibi bende çok çok memnun kaldım. Gözeneklerimi çok iyi temizliyor cildimi kurutmuyor. Ve önemlisi kızarıklık yapmıyor. Kesinlikle tekrar alacağım bir maske. 







Maybelline master strobing aydınlatıcısı. Bu ürünü resmen bitirdim diyebilirim. Havanın çok sıcak olmadığı günlerde, fondötenle karıştırıp uygulamadım. İnanılmaz doğal oluyor cilt ile adeta bütünleşiyor. Hava eğer çok sıcaksa fondöten kullanmıyorum, o ağırlığı yüzümde sevmiyorum. O zaman da sadece bunu uyguladım. Sonuç efsane! Çok çok sevdiğim bir ürün oldu.






Her yaz olduğu gibi Mac fix plus'sız bir favoriler düşünülemez :) Gerek makyaj sabitlemede gerekse ferahlamada :) kesinlikle en sevdiğim ürün. 




Kozmetik olarak sevdiklerim bu şekildeydi...







Ayağımdan hiç çıkarmadığım bir başka en çok kullandığım şey ise, olmazsa olmazım beyaz spor ayakkabılarım..





Bershka'dan, isteyenler rahat bulsunlar diye oradan resim aldım paylaştım. Hala sitede mevcut. Çok çok rahatlar hiç ayağımı vurmadılar herşeyle giydim ve halada giyiyorum :)









Bir diğer ürün ise,  Stradivarius beyaz çantam. Artık kullanma mevsimi geldi ve yazın genelde hep bu çantayı kullanıyorum. Aslında paylaşmayacaktım çünkü yeni sezon değil geçen yaz almıştım. İndirimde 40 TL gibi bi fiyatı vardı. Çok beğenildiği için ve sorulduğu için buradan da yanıtlamış olayım dedim..






Telefon kılıfımda baya soruldu için, rengi Antik beyaz diye geçiyor. İlgilenenler Apple'dan bakabilirler.









Severek dinlediğim müzik listem;


1- Buray - Sahiden

2- Yıldız Tilbe - Yıldızlı Şarkılar Albüm (harika)

3-  Oğuzhan Koç - Beni İyi Sanıyorlar

4- Gym Class Heros: Stereo Hearts ft. Adam Levine

5- Lorde Royals

6- Imagine Dragons - Radioactive

7- Pink - Just Give Me a Reason Ft. Nate Ruess






Benim sevdiklerim kullandıklarım dinlediğim müzik listem böyleydi.. umarım beğenmişsinizdir. Bir başka gün tekrar görüşmek üzere...






MUTLU KALIN

<3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder